11/4/10

II Concurso "Día do Libro" 2010

Xa o temos aquí! o noso segundo concurso "Día do Libro", de marcapáxinas. Este ano o adicamos a historia do rexistro sonoro, dende os cilindros de Edison ata... non sei, as memorias flash? As bases do concurso as podedes descargar nesta ligazón e o prazo de presentación dos traballos comeza este Luns 12 rematando o Mércores 5 de Maio.
E nós esperamos que esta actividade, entre outras cousas, vos sirva para saber algo máis acerca de como ao longo dos anos fomos conservando o son, o que nunha arte como a Música, que se desenvolve no tempo, é algo moi prezado. E xa que estamos con este asunto das conservas de son, déixovos con este vídeo que recolle unha gravación de 1890 na que podemos escoitar as voces de... Tchaikovski e Anton Rubinstein... todo coas necesarias reservas sobre a autenticidade destos primeiros rexistros.

Animádevos a participar!


2 comentarios:

Anónimo dijo...

Parabéns polo voso segundo certame e moito ánimo, esperando que moitos máis se animen este ano a participar.

Por certo, un cartel moi orixinal.

Chao!

Anónimo dijo...

Falando de libros e festas, e ferias...

(Tomado de www.editoresgalegos.org)

La Consellería de Cultura e Turismo, a través de la Dirección Xeral de Promoción e Difusión da Cultura saca por primera vez a concurso público la organización de los actos de las ferias del libro de Galicia 2010 por un importe de 260.000 euros, según lo publicado en el Diario Oficial de Galicia de ayer, día 21 de enero. La Dirección Xeral de Promoción e Difusión da Cultura y la Federación de Libreiros de Galicia organizarán diez ferias en diferentes villas y ciudades gallegas de abril a agosto del 2010. En estos eventos el sector editorial ofertará una amplia variedad de las novedades literarias en todo tipo de soportes.

Diez ferias
La Federación de Libreiros de Galicia eligió en asamblea diez localidades gallegas para desarrollar las ferias del libro de abril a agosto de 2010. Las poblaciones seleccionadas y las fechas de celebración son las siguientes: Ferrol (Cantón de Molíns) del 21 al 25 de abril; Santiago (Paseo Central de la Alameda) del 1 al 9 de mayo; Lugo (Plaza Mayor) del 15 al 23 de mayo; Ourense (Rúa do Paseo) del 29 de mayo al 6 de junio; Vido (Plaza de Compostela) del 2 al 11 de julio; Cangas (Alameda de Soage) del 21 al 25 de julio; A Coruña (Jardines de Méndez Núñez) del 1 al 10 de agosto; Viveiro (Xardíns de Noriega Varela) del 13 al 16 de agosto; Foz (Plaza do Conde de Fontao) del 19 al 22 de agosto; y Monforte (Rúa Cardenal) del 25 al 28 de agosto.

E hoxe...

La «Festa da Lectura, do Libro e da Palabra» abre sus puertas en el Cantón y reúne a libreros de toda Galicia.
Noticia completa en...
http://www.lavozdegalicia.es/ferrol/2010/04/21/0003_8432380.htm

Saúdos!!