6/10/09

Mes Internacional da Biblioteca Escolar

Xa fai algúns anos que o cuarto Luns do mes de Outubro víñase celebrando, proposto pola IASL (a International Association of School Librarianship), o Día Internacional da Biblioteca Escolar. Dende o pasado ano, e tamén a proposta desta asociación, levouse a celebración a todo o mes de Outubro. Isto foi co obxecto de termos tempo dabondo para chamar a atención acerca das bibliotecas escolares e a súa relevancia nos centros de ensino. Ademais, na IASL ofrecen uns recursos, marcapáxinas e posters, moi útiles para a promoción da biblioteca e que esperamos que poidades atopar nuns días pola nosa.

Un saúdo!

1 comentario:

Anónimo dijo...

Hola a todos!
Aprovecho este "curruncho" en el blog para un par de recomendaciones culturales (como no podía ser de otro modo...)Una nos lleva a la capital vecina, La Coruña, a una extraordinaria exposición dedicada a Rodin. 100% recomendable!! Os la encontraréis en el Palacio de Exposiciones Kiosco Alfonso hasta el día 15 de Noviembre.
La otra recomendación, a pesar de no haberse estrenado aún, es el ciclo de cine: 'Rodando nas aulas', en las salas de la Fundación Caixa Galicia.Hay tanto títulos clásicos como películas recientes. Comienza el próximo Martes 13 en Lugo, pero el programa se podrá ver en las principales ciudades gallegas,y el pase es gratis. Qué más quisiera que incluir con mi comentario el link correspondiente a la información el la web,...pero aun no sé cómo hacerlo. Así que,ahí queda mi comentario.Hasta la próxima!
Por cierto, ¿Ya funciona el préstamo en la biblioteca?...